piątek, 22 listopada 2019

Świąteczne życzenia z kolekcją Coś śnieżnego

Dzień dobry!

Ostatnio było na naszym blogu świątecznie, ale delikatnie za sprawą jednej z naszych najnowszych kolekcji - Puszysta zima. Też ją mam na warsztacie, ale najpierw postanowiłam pokazać kartkę z drugiej nowości - Coś śnieżnego. Jest ona zdecydowanie bardziej energetyczna. 
Na początek postawiłam na czerwienie z odrobiną zieleni i złota. Z arkuszy z dodatkami wycięłam tagi, gwiazdki, napis, kwiat i szyszkę. Dołożyłam jeszcze poinsecję zrobioną z czerwonego kartonu z metalicznymi drobinami.

Pamiętajcie o wrzucaniu swoich prac z naszych papierów do Strefy Fana Magicznej Kartki na Facebooku. Co miesiąc czeka nagroda!





Wykorzystane papiery:

https://www.magicznakartka.pl/environment/cache/images/300_300_productGfx_646/Magiczna-Kartka---Cos-snieznego.jpg

Miłego dnia!

3 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)