niedziela, 3 czerwca 2018

Delikatny komplet z okazji Chrztu Świętego / A gentle set for a Holy Babtism

Dzień dobry kochani!
Good morning Dear!

Jak mija Wam długi weekend? Macie jakieś zaplanowane imprezy rodzinne czy po prostu bedziecie się relaksować? Ja to drugie - pełny relaks na leżaczku w ogrodzie:)
Ale za nim rozleniwię się do końca to pokażę Wam bardzo delikatny zestaw, kartka w pudełku, jaki ostatnio udało mi się stworzyć. Komplet wykonany z papierów z kolekcji "Ten Wyjątkowy Dzień". Kolekcja ta dedykowana na Komunię, ale ja ją wykorzystałam na Chrzest. I co myślicie, pasuje?
How is your long weekend going? Do you have any planned family events or just relax?
Me - full relaxation on the hammock in the garden :)
But before this, I will show you a very delicate set, a card in a box that I have managed to create recently. A set made from papers from the "This Special Day" collection. This collection dedicated for First Communion, but I used it for Baptism. And what do you think?





Wykorzystałam:
I have used:


Życzę Wam spokojnego weekendu!
Pozdrawiam,
I wish you a nice weekend!
Greetings.
Henia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)