czwartek, 8 grudnia 2016

Magiczne Odliczanie - Dzień 8

Witajcie, Kochani!

Dziś kolejny dzień naszego magicznego odliczania do Bożego Narodzenia...
Jak Wasze przygotowania do Świąt? Prezenty już kupione, a kartki gotowe do wysłania? :)
Ja świąteczne kartkowanie rozpoczęłam w tym roku dość późno, więc jeszcze dużo pracy przede mną...
Jak to dobrze, że jest Magiczna Kartka i jej fantastyczne papiery - z nimi kartki robią się prawie same. ;)

Dziś pokażę dwie minimalistyczne karteczki... Bardzo lubię kolekcję Gwiazda Północy za jej przepiękne wzory. Kartka z jej udziałem nie potrzebuje wielu dodatków, bo papiery są piękną ozdobą samą w sobie.





W moich pracach użyłam:


Ciepło pozdrawiam,
Karolina

10 komentarzy:

  1. Cudne karteczki! Najbardziej podoba mi się z niebieskimi wzorkami, bo to mój ulubiony kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. U mnie prezentów jeszcze nie ma, ale kartki już gotowe. Tylko czekają na wycieczkę na pocztę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki. Bardzo podobaja mi się ta kolekcja papierów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, u mnie też kartki ale zupełnie inne :D zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne ten niebieski papier jest czadowy że wcześniej go nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)