sobota, 8 października 2016

Wyniki wrześniowego wyzwania

Witajcie!
Jak co miesiąc, mamy dzisiaj dla Was wyniki naszego ostatniego wyzwania. :)
Jego tematem była dowolna praca w przepięknej jesiennej palecie kolorystycznej.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom. A oto wyróżnione przez nas prace:

Na miejscu trzecim znalazły się dwie praca wykonane przez
9. Grejsi oraz 12. decoartM
- dla Was mamy banerek TOP 3:



Miejsce drugie oraz banerek TOP 2 wędruje dla autorki pracy nr 4. Barbara Niezgoda
 

A na miejscu pierwszym znalazła się 22. agnieszkapasjonata
Dla Ciebie banerek TOP 1 - serdecznie gratulujemy!



Natomiast spośród wszystkich prac, które wzięły udział w wyzwaniu,
losowo wybrano zwycięzcę naszej zabawy, a jest nim...


Gratulujemy!
Zachęcamy także gorąco do udziału w naszym aktualnym wyzwaniu - czekamy na Wasze prace z wzorem patchworkowym. Zatem czyścimy szuflady ze ścinków papieru i tworzymy przepiękne prace! :)
Zapraszamy
i pozdrawiamy!

4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojej pracy :) jest mi baaaaaardzo miło! Gratulacje dla pozostałych wyróżnionych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuję bardzo za wyróżnienie i gratuluję pozostałym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooooo...~!!! Super! Dziękuję za wyróżnienie i gratuluję pozostałym dziewczynom :) Pozdrowienia dla Magicznego Zespołu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej dopiero zauważyłam, że zostałam wylosowana :D Ale się ciesze :D Serdecznie pozdrawiam i do zobaczenia niedługo bo pojawię się w Katowicach w waszym sklepie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)