środa, 13 lipca 2016

Wyniki Zabawy z Wakacyjnym Kuferkiem Pełnym Lata !

Dobry wieczór moi kochani !

Wiem doskonale, z jak wielką niecierpliwością czekacie dzisiaj na wyniki naszej letniej zabawy :)
Na początek jednak chciałam bardzo ale to bardzo podziękować Wam, za tak liczny udział w zabawie !
Najczęściej naszymi nagrodami są najnowsze kolekcje Magicznej Kartki...
W okresie wakacyjnym, chciałam jednak przygotować dla Was coś, czego nie otrzymacie od żadnej innej firmy, bo kuferki zostały zrobione i ozdobione całkowicie przeze mnie a projekt jest również w całości mój :)
No a kwiaty w kuferku ... cóż.... kwiaty wybrałam takie, które najbardziej oczarowały mnie i które najbardziej skojarzyły mi się z letnią porą roku....

A więc..... moje dwa kuferki wraz z kwiatową zawartością powędrują dzisiaj do:


 a z Facebooka,

Paniom bardzo serdecznie gratuluję i bardzo się cieszę ! :)
Proszę o przesłanie adresów do wysyłki kuferków
(opcjonalnie, oczywiście tylko dla wiadomości kuriera, proszę napisać również nr telefonu)


 ******************************


Korzystając z okazji, zapraszam już 23 lipca do Pracowni Magicznej Kartki w Katowicach,
gdzie każdy będzie mógł samodzielnie wykonać i ozdobić dla siebie kuferek :)

 Zabawa będzie naprawdę przednia, a kuferek nie taki prosty na jaki wygląda ;)
Jak to zwykle w MK bywa, żaden z uczestników nie wyjdzie bez rabatu lub niespodzianki od firmy :)

Pozdrawiam serdecznie,

11 komentarzy:

  1. Gratuluję :* i dziękuję za zabawę :*
    Szkoda, że do Katowic mam tak daleko :(((((

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczynom 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje dla Joasi i Moniki:-) Dziękuję też za fajną zabawę i cieplutko pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak to była prawdziwa gratka , gratuluję dziewczynom i nie ukrywam zazdrości takiej pozytywnej .

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję dziewczynom :) Szkoda, że Katowice dość daleko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wylosowanym!
    Kuferek wcale na łatwego nie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne gratulacje Dziewczyny! Nie mogę się doczekać co potworzycie z tych cudowności! Zaś Magicznej Kartce dziękuję za wspaniała zabawę :) Czekamy na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję wygranym i dziękuję za miłą zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i bardzooo zazdroszczę tych kuferków. Żałuję też, że z Trójmiasta do Katowic tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)