środa, 15 kwietnia 2015

Kwietniowy gość - lift

Witajcie Kochani


Dziś mamy niezwykłą przyjemność gościć uzdolnioną CreaDivę :) Koniecznie obejrzyjcie jej prace i weźcie udział w wyzwaniu :)

A oto słów kilka od Krysi:

Jest mi niezwykle miło gościć w tym miesiącu w Magicznej Kartce, czuję się zaszczycona i nieco onieśmielona :) Mam na imię Krysia, w wirtualnym świecie występuję jako CreaDiva. Na co dzień jestem mamą dwójki maluchów dzielnie walczącą ze stereotypem przytłoczonej rzeczywistością i natłokiem obowiązków Matki-Polki. Każdego dnia staram się znaleźć kilka chwil na rozwijanie swoich pasji. 

Robieniem kartek zajmuję się od niedawna, właściwie dopiero od kilku miesięcy, do mistrzostwa mi daleko, ale każda kolejna praca to dla mnie dobra lekcja pozwalająca zgłębić ten szeroki temat. W swojej twórczości nie boję się odważnych połączeń kolorystycznych, chociaż przyznaję, że ostatnio pociągają mnie bardziej stonowane klimaty. 

O Magicznej Kartce dowiedziałam się poszukując w internecie profesjonalnych materiałów do scrapbooking'u, a moje ulubione kolekcje papierów to Wyspa Motyli i Po prostu miłość. Serdecznie zapraszam w swoje skromne blogowe progi, gdzie znajdziecie nie tylko kartki :)


Zapraszam do wzięcia udziału w kolejnym wyzwaniu liftowym i z niecierpliwością czekam na Wasze prace :)


Pozdrawiam ciepło

Krysia (CreaDiva)

















A teraz zapraszamy Was na wyzwnie liftowe!

Pamiętajcie o zasadach brania udziału w wyzwaniach, szczególnie o tym, że w pracy mają znaleźć się materiały Magicznej Kartki i mają stanowić widoczną część pracy. Napiszcie jakich materiałów użyliście abyśmy nie mieli wątpliwości :)

Prace należy zgłaszać do 21.04.2015 godz. 23:59 :)



A oto praca, którą będziemy liftować:


A dziewczyny tak zinterpretowały to cudo:


Ewa M




Użyte materiały: 

Wyspa Motyli WM07Wyspa Motyli WM08Smacznego! 005


Ewa S




Użyte materiały: 

Mali Odkrywcy 010 - dodatki girlMali Odkrywcy 017 - boyMali Odkrywcy 042 - girlSmacznego! 001Smacznego! 011 - Arkusz dodatkówVenus i Mars 007


Ewa




Użyte materiały: 

Pożegnanie Lata 020Pożegnanie Lata 010Pierwsza Komunia - Zestaw Hostia Mała (W.KS02)Pierwsza Komunia - Zestaw II (W.KS07)Rafa Kolorowa 004


Asia




Użyte materiały: 

Wyspa Motyli WM07Wiosenna Łąka 007


Karolina




Użyte materiały: 

Poranna Kawa 003,  Wiosenna Łąka 007Wyspa Motyli WM04Kropki 043


5 komentarzy:

  1. Cudne kartki :o) Zdolniachy z Was :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki!

    Zapraszam na mój nowy adres: www.nozyczkirudej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety... mam nadzieję, że wreszcie uda mi się usiąść do pracy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te karteczki! Co za talent :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)