czwartek, 5 lutego 2015

Torebki, torebeczki, torebusie...

Witajcie! 
Dziś mój pierwszy samodzielny post inspiracyjny w Magicznej Kartce i mam nadzieję, że nie zawiodę Waszych oczekiwań ;-) 
Niedawno moja Pierworodna obchodziła 8 urodziny. Przyjęcie w gronie rodzinnym już się odbyło, a dziś czeka nas przyjęcie zorganizowane dla koleżanek Oli. Pomyślałam, że miłym akcentem na zakończenie imprezy będą drobne upominki dla gości. Jak wiadomo każdy drobiazg zyskuje na swej wartości, gdy ma odpowiednie opakowanie, dlatego postanowiłam przygotować coś, lubi każda kobietka - torebki! 
Dzięki ploterowi ScanNCut zrealizowanie mojego pomysłu było dziecinnie proste. A efekt? Zobaczcie sami :-)









Użyłam papierów z różnych kolekcji Magicznej Kartki: 
Mali Odkrywcy 002
Zaczarowany Ogród 02, 05 
Głębia Koloru 01, 04, 05, 07

Pozdrawiam Was serdecznie!
Ewa Szelest

8 komentarzy:

  1. Torebeczki są przesłodkie! i takie perfekcyjne! Zadanie wykonane na wielką 6 z dziesięcioma wykrzyknikami! :) A ploter okazuje się być niesamowicie przydatnym i przyjaznym urządzeniem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentują w tych różnorodnych papierach. Wspaniale pasuje na Walentynkowy drobiazg.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne i pomysłowe, na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  4. W jaki sposób użyć plotera (mam brother 900) by uzyskać takie rzeczy. Niedawno kupiłam to urządzenie i nie mogę sobie poradzić.
    atex.dekoracje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)