sobota, 4 października 2014

Kartka i tag

Hej Kochani!
Witam Was w ten piękny jesienny dzień, nie wiem jak u Was, ale u mnie za oknem piękna pogoda, w sam raz na długi jesienny spacer wśród szeleszczących liści i spadających kasztanów. Próbuję nacieszyć się tą aurą, póki mogę, bo wiem, że niestety sielanka nie będzie trwać wiecznie.
Trochę tej ciepłej, złotej jesieni przynoszę Wam dzisiaj w postaci kartki.
Zastosowałam na niej jedne z moich ulubionych jesiennych połączeń - beżu/brązu wpadającego lekko w pomarańcz, fioletu z amarantem i zieleni. A posłużyły mi do tego w lwiej części oczywiście papiery Magicznej Kartki, w których odnajdziecie kolory każdej pory roku :)







Drugą pracą, jaką dzisiaj przygotowałam w ramach inspiracji jest tag. Tag, który powstał ot tak, ku poprawie własnego humoru i może z przygotowaniem na koniec tej sielanki? Jest on urzeczywistnieniem wszystkiego, co kocham najbardziej - niebieskiego i turkusowego koloru, szarości, moich ulubionych kwiatów, gazy i dratwy, mediów, chlapań i ogólnego bałaganu. Jest tylko mój i nikomu go nie oddam :)





Wykorzystane materiały:

Kartka:

      



Tag:

     

Pozdrawiam,
Karola :)

3 komentarze:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)