wtorek, 27 maja 2014

Czystość i elegancja

Witajcie, 

Zapraszam Was dziś na inspiracje z ogromną ilością bieli.
Dla mnie zawsze kojarzy się ona z czystością
i elegancją.

Na dziś przygotowałam dwie inspiracje.
Pierwsza to ostatnia moja praca komunijna w tym roku,
tam gdzie biel kojarzy mi się z czystością:




Do tej pracy użyłam:

Pasja Tworzenia 004Letni Poranek 065Magia Barw 06 MB - delikatna mięta

Pierwsza Komunia - Napis Duży (W.KS05)

Druga praca to również komplet ale tym razem ślubny,
tam gdzie biel kojarzy mi się z elegancją:





Do tej pracy użyłam:

Stalowe Niebo 002Stalowe Niebo 004
Koronka Vintage Ecru 1,5cm - 06Napisy \"Młodej Parze\" 6szt WSL12

Dziękuję bardzo za dzisiejsze odwiedziny i życzę Wam kreatywnego tygodnia
przypominając zarazem o trwającym u nas Dziecięcym Wyzwaniu!



Pozdrawiam 
Aneta

1 komentarz:

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)