środa, 20 listopada 2013

Wieczór Wigilijny z Madzik

Witajcie w samym środku tygodnia. W środku jak w miodku - jak to mówią :D

Ostatnio pokazywałam Wam karteczki z kolekcji "Mroźny dzień", dziś przynoszę serię utworzoną na papierach "Wieczór Wigilijny". Zapraszam do oglądania :)












Te papiery są rewelacyjne!!!
Mnóstwo dodatków do wycinania, ciepłe kolory, super grubość.
Niczego nie można im zarzucić.

Poniżej cała moja seria, z wykorzystaniem naszych świątecznych tekturek.

Pozdrawiam wszystkich ciepłem bijącym z tych papierków.
 

3 komentarze:

  1. Do dzisiaj pamiętam świąteczne kartki, które kupowało się w kiosku, były takie piękne i kolorowe, z Mikołajami. Te mi je przypominają, obrazki są piękne, cała kolekcja wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  2. O bardzo fajne :) Każda ma co fajnego :)) wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)