sobota, 29 września 2012

Całkiem nowa odsłona kropek

Witajcie kochani :)
Dziś po raz kolejny mam przyjemność was zainspirować. Na wstępie dziękuję wam przeogromnie, za wszystkie przemiłe słowa! Jesteście prawdziwą inspiracją :))

Dziś pokażę wam mały komplecik - szkatułkę i świecznik. Wykonałam je w technice leżącej gdzieś koło mix-mediowej. Po raz pierwszy chyba, w moim scrapowym życiu rozpoczęłam i zakończyłam projekt tego typu :) Zwykle zniechęcona efektem przerywałam w połowie..

Cóż, efekt może nie powala, ale na  początek wystarczy. A kropki z kolekcji 3xK pokazują się tu w zupełnie innym świetle! Szkoda tylko, że nie udało mi się ładnie uchwycić efektu złocenia.. całość pokryta jest złotą farbą, która pod niektórymi kątami (np tymi na zdjęciu) jest prawie niewidoczna, pod innymi natomiast stanowi powłokę i szkatułka oraz świecznik wydają się być całe złote :)






Użyte papiery:

3 komentarze:

  1. Super! I w moich ulubionych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet jest niesamowity Gosiu !!! A złocenia trochę jednak widać..... Uzyskałaś super efekt, pięknie!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, magiczny ten komplecik :) Wspaniale to zrobiłaś :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie Wasze komentarze :)